Van Medisch Centrum West tot Big Brother, van Koffietijd tot The Voice en van LINDA. tot Talpa. John, Linda en Johnny de Mol
zijn overal. Zij zijn de grote spelers van de entertainmentindustrie. Op dit moment bezit John de Mol, een van de rijkste
en machtigste Nederlanders, een handvol radiostations, een tv-zender, een persbureau, een magazine, muziekrechten en data
van 7,5 miljoen Nederlanders. En nog altijd breidt hij zijn imperium uit. Zijn ambitie is een multimediaal bedrijf dat op tv,
radio en online de strijd aan kan met giganten als Google, Facebook, Netflix en Amazon. Maar waar komt het enorme succes
van de familie eigenlijk vandaan? Hoe kon de ambitieuze en gedreven John de Mol uitgroeien tot de gevreesde mediamagnaat
van vandaag, aan het hoofd van een ware dynastie? Hoe werden de De Mols opgevoed? Wat drijft hen? Hoe ze zijn geworden tot
wie ze nu zijn? Op zoek naar antwoorden op deze vragen dook Mark Koster in de familiegeschiedenis. Hij kreeg toegang tot het
persoonlijke archief en sprak met hoofdrolspelers en hun inner circle. In dit fascinerende en onthullende familie-epos
schetst hij aan de hand van vier generaties De Mol hoe een hyperambitieuze familie via netwerken, werklust en zakelijk
opportunisme haar dromen wist waar te maken en nu al decennialang bepaalt wat wij aan nieuws, muziek en vermaak krijgen
voorgeschoteld.
De Mol De machtigste mediafamilie van Nederland Mark Koster
- Model: 820257
- Beschikbaarheid: Op voorraad
-
€24,99
- Excl. BTW: €24,99
Tags: De, Mol, De, machtigste, mediafamilie, van, Nederland, Mark, Koster